Рада РФ звинуватила "Бі-бі-сі" і Deutsche Welle у втручанні в президентські вибори

При складанні списку парламентарії аналізували роботу тільки тих ЗМІ, які отримують іноземне держфінансування

Про головне

Тимчасова комісія Ради Російської Федерації по захисту державного суверенітету виявила 12 засобів масової інформації, які ніби-то втручалися у вибори президента Росії

Про це РБК розповів голова комісії Андрій Клімов.

У список таких ЗМІ потрапили "Голос Америки", "Радіо Свобода", "Крим.Реаліі", "Кавказ.Реалии", "Idel.Реалии", "Сибирь.Реалии", Російська служба Бі-бі-сі, Deutsche Welle, французька радіостанція RFI і телеканал "Теперішній час". Повністю список разом з "наочними прикладами втручань" буде опублікований в доповіді про президентські вибори в травні після інавгурації Володимира Путіна.

Сенатор підкреслив, що при складанні списку парламентарії аналізували роботу тільки тих ЗМІ, які отримують іноземне держфінансування і віщають російською мовою.

Крім зазначених ЗМІ Клімов розкритикував діяльність американської некомерційної організації Фонд Карнегі.

Джерело фото

Схожі публікації